Pages

Thursday, May 17, 2012

             Kami warga SK Teluk Birah menjemput semua yang pernah berkhidmat ataupun menimba ilmu disini untuk berkongsi-kongsi pendapat dan pandangan masing-masing mengenai apa-apa sahaja yang hendak dibualkan. Dengan cara ini kita dapat mengeratkan silaturrahim antara satu sama lain. Lontarkan idea anda mengenai apa-apa sahaja yang boleh dijadikan aktiviti untuk kita rancang bersama-sama. Di harap dengan adanya ruangan ini kita dapat gunakannya sebagai medan perjumpaan dan perkongsian pendapat di antara satu sama lain.


*Ruangan chat akan disediakan sedikit masa lagi*

4 comments:

  1. Salam... good effort. Saya merupakn bekas pelajar di sini.. tahun 1990... Rindu sekolah nie.

    ReplyDelete
  2. wkslm..terima kasih..kami pihak sekolah wujudkan ruang ini untuk memudahkan semua pihak yang pernah berada di sekolah ini tidak kira guru mahupun murid untuk bertukar-tukar pendapat dan berjumpa kembali. jika ada sebarang cadangan bolehlah uatarakan kepada kami.. :)

    ReplyDelete
  3. Assalamulaikum,

    Saya bekas pelajar Sekolah Kebangsaan Teluk Birah1972 hingga 1977. Waktu itu kami belajar di bangunan kayu dan terpaksa menumpang di sekolah Batak Rabit untuk menduduki peperiksaan penilaian darjah 5. Saya merupakan pelajar pertama sekolah ini mendapat ijazah daripada universiti pada tahun 1989 sterusnya menyambung pelajaran ke peringkat sarjana. Kini saya memegang jawatan CEO di sebuah syarikat korporat dan berhasrat mengunjungi sekolah ini yang pernah berjasa dalam membentuk masa depan saya.

    Dinyasir
    0193106625

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusslam,

      Kami pihak sekolah mengalu-alukan kehadiran tuan untuk melawat kami di sini..kami amat berbesar hati menerima kunjungan tuan..
      Bolehlah kita bertukar-tukar pendapat untuk memajukan lagi Sek Keb Teluk Birah..

      Delete